
UAB „Elektrėnų komunalinis ūkis“ – Elektrėnų savivaldybėje veikianti, stabiliai auganti ir visuomenei svarbias paslaugas teikianti įmonė. Įmonė užtikrina kokybišką ir nepertraukiamą šilumos bei vandens tiekimą, nuotekų ir atliekų tvarkymą, daugiabučių namų administravimą bei teritorijų priežiūrą.
Šiuo metu įmonė kviečia prisijungti VADOVĄ (-Ę), kuris norėtų vadovauti moderniai ir visuomenei svarbiai įmonei.
Darbo pobūdis:
- Bendrovės komercinės, ūkinės , finansinės ir socialinės veiklos organizavimas, efektyvumo, vidinių procesų bei teikiamų paslaugų kokybės gerinimas, įmonei iškeltų finansinių ir ūkinės veiklos rezultatų pasiekimas
- Strategijos paruošimas ir jos įgyvendinimas;
- Strateginių savivaldybės projektų įgyvendinimas;
- Veiklos tęstinumo užtikrinimas;
- Visuotinio akcininkų susirinkimo, valdybos priimtų sprendimų įgyvendinimas.
Bendrieji reikalavimai:
- Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas (Magistro laipsnis);
- Nepriekaištinga reputacija;
- Kandidatas neturi būti susijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių kiltų interesų konfliktas;
- Teisės aktų nustatyta tvarka neatimta ir neapribota teisė eiti atitinkamas pareigas, į kurias pretenduoja kandidatas, ir atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas;
- Kandidatu negali būti asmuo, kuriam nuosavybės teise priklauso tos Savivaldybės kontroliuojamos bendrovės ar su ja susijusios bendrovės akcijos, ir asmuo, kuris yra tokio akcininko atstovas;
Specialieji reikalavimai:
- Ne mažesnė nei 5 metų vadovaujančio darbo patirtis vadovo ar kito aukščiausio vadovo pareigose per pastaruosius 10 metų, kur buvote tiesiogiai atsakingas ne mažiau už 150 darbuotojų valdymą;
- LR ir ES įstatymų, kitų teisės aktų, reglamentuojančių viešąjį administravimą, įmonių valdymą, darbo santykius, teisėkūrą, dokumentų valdymą, kitų norminių aktų išmanymas;
- Patirtis įgyvendinant pokyčius vidutinėse ar didelėse įmonėse;
- Finansinis įmonių valdymo raštingumas;
- Puikūs komunikaciniai gebėjimai;
- Gebėjimas suburti ir motyvuoti komandą;
- Lietuvių kalbos mokėjimas;
- Anglų kalbos mokėjimas (B2 lygiu);
Siūlomas darbo užmokestis: nuo 4463,50 Eur/ mėn. neatskaičius mokesčių. Taip pat gali būti skiriami priedai priklausomai nuo pasiektų rezultatų.
Numatytos atrankos procedūros:
- Kandidatų pateiktų dokumentų atitikties vertinimas;
- Atrinktų kandidatų pokalbis su komisija;
- Geriausiai įvertintų kandidatų veiklos programos pristatymas ir vertinimas.
Pateikiami dokumentai:
- Gyvenimo aprašymas (CV) (laisva forma);
- Motyvacinis laiškas (laisva forma);
- Sutikimas dėl duomenų apsaugos (priedas Nr.1);
- Kandidatai gali būti prašomi pateikti papildomus dokumentus (pvz. išsilavinimo ir kt.).
Terminai ir kontaktiniai duomenys:
- Dokumentų pateikimo terminas – 20 kalendorinių dienų nuo įmonės vadovo atrankos paskelbimo, t. y., iki 2025 m. birželio 23 d. įskaitytinai.
- Kandidatus atrinkti padės personalo paieškos ir atrankos įmonė UAB „Amber team“.
- Dokumentus galima teikti el.paštu: personalas@amberstaff.com
- pasiteiravimui dėl dokumentų pateikimo: +37067117467 (Vaida Pociutė-Bortelienė, UAB „Amber team“ direktorė).